Gästebuch

Anzeige: 16 - 18 von 43.
 

Paul schrieb am Mittwoch, 29-08-12 22:51

paurama@ziggo.nl

Hallo Liebe Leute, hoffentlich geht es Euch ganz gut! Ich freue mich schon eine Weile auf einen Besuch zu euerer Hütte. Für mich ist es eine Stelle hier auf Erden wo alles noch so Echt und Natürlich ist!! Freue mich auch auf ein urbayerisch Dunkel zusammen mit der "Heini". Bis nächste Woche.

 

Mittelalp schrieb am Montag, 25-06-12 00:58

info@mittelalp.at

Ehrle an schöö Siita.
Gruaß vo dr Mittelalp

 

Fam. Franz-Josef u. Andrea Haug schrieb am Mittwoch, 23-05-12 18:17

info@landhaus-via-decia.de

Wenn hünd im Tal schu d'Fealder grunet u. Bearg die sind no all verschnit.Die Bluma schliefet us em Bode, es ischt haolt doch a schine Zit. Dao denkt se nocha mancha Bearglar, fir is gaoht ietz baold d'Arbat a, ietz dearf no bloaß a gschlachta Reaga de Schnea no buzze o ba ra!
Mir winsched uib vu Hearze an reacht schine Summer do hinda.
Mama u. Papa, Hannes u. Yvi